2014. augusztus 13., szerda

Díj Thiától - Mellesleg születésnapi utójegyzés


Szóval, első nagy hírem, hogy Thia volt olyan kedves, és adott egy díjacskát (nyammog rajta egy sort macskás vigyorral. Nem a kedves küldőn. A kedvességén. Bezony. Kannibál csak lenni vasárnaponként.)

A második; Egy éve él a blog. Bizony! 2013. 08. 13-án indult.

Tack, Thank you, Kiitos, Danke schön, Köszönöm, Arigatou gozaimashita, спасибо és egyéb nyelvek amiken nem tudok köszönete mondani azoknak, akik támogattak/nak.

A harmadik: ez lesz kereken az 50. bejegyzés. Dupla ünnep!

Holott tavaly ilyenkor azt hittem, két hónapot sem fog bírni ez az írásos dolog meg a kitartásom, mégis itt vagyunk, jól vagyunk, élünk és virulunk (királyi többesben, mert ez egy király helyzet). Eredetileg valami vicces vagy fluffos ficet akartam hozni ünneplésképp. Nem jött össze.

Viszont! Ennek örömére nyitok egy comission-próbálkozást: Az első tíz ember, aki most kommentet hagy a kívánságával, kap egy rövidke one-shotot az általa megadott párossal (feltéve, ha ismerem a fandomot). Mert szülinaposként ajándékozni a legjobb :D
[Akár sztori-ötletet is írhattok, de az alkotói szabadsághoz ragaszkodom bénaságra hivatkozva.]
Nyugodtan szólhattok másoknak is, mert tudom, hogy a blogom látogatottsága nem elég a tíz hely betöltéséhez.

És akkor, jöjjön a díj, és tartozékai;

11 dolog rólam:

1. Mint kiderült, van hét hónapom rá, hogy felkészüljek emelt szintű érettségire angolból. Juhú.
2. Eddig én csak középfokú nyelvvizsgában gondolkoztam.
3. Remélem, ez a kettő nagyjából azonos szint.
4. Félek az egész érettségi-dologtól.
5. Várom az iskolát, csak a tesi törlődne ki a tantervből. Inkább kétannyi történelem. (borzong)
6. gyakorolnom kéne még németet is. Meg svédet. Meg ANGOLT.
7. Ki fogok jutni Ausztriába cirka egy hét múlva.
8. Jelenleg van egy svéd és egy finn levelezőtársam. A világ sokadik csodája, hogy még beszélgetünk is. Rendszeresen.
9. Élek-halok a mitológiáért, legyen az skandináv, görög vagy római.
10. Imádom néhány ország himnuszát hallgatni. Most az első helyen a svédek állnak.
11. Ki fogok futni a mából, és azt fogjátok hinni, hogy holnap születésnapos a blog. Nem, ma.


Thia kérdései:


1. Melyik a legrosszabb fic amit olvastál?
 Angolul Hetalia fanficek, ahol gyakorlatilag brr... minden csupa angst. És vér. Meg belsőségek.
 Az első, ami eszembe jutott: Svédországnak volt egy laborja, ahol gyerekeket tenyésztett, de valamilyen nememlékszem okból mindig megette őket, és Finnországnak is azt adta enni. 
Meg minden olyan, ahol 2p!Universe van, és Luciano (2p!Italy) ámokfutásba kezd mindkét világban. 

Minőségileg a tőmondatos írások borítanak ki. Élvezhetetlenek.

2. Steve/Tony vagy Stve/Bucky?
 Steve/Bucky. Most már csakis és kizárólag. Tonyt tartogassuk Bruce-nak vagy a kígyóknak. [Örülök, hogy te is olvastad]

3. Melyik skandináv isten/istennő bőrébe bújnál?
 Hél, az öregségben vagy betegségben elhunytak alvilágának úrnője. Elméletileg a fél teste elrohadt, de Loki lánya, szóval... És ráadásként Odinnak sincs hatalma felette. Jó kis gyereke lett Lokinak, mi?

4. A könyv, amit legszívesebben kivágnál az a ablakon, és átkoznád a szerzőt, hogy hogyan lehet ilyen förmedvényt írni az a...
 Uh, olvasatlanul is a mnapság "divatos" vámpíros nyálasságok.

5. Melyik az az együttes amelyik a kedvenc számodat szerezte? 
 Linkin Park, ha az örököset nézzük, ha a jelenlegit, akkor öhh... népi ballada. Szóval nem ismerem a szerzőt.

6. Sok barátod van?
 Eh... Ehehe... Az egy soknak számít? 

7. Ugye szerinted is utálatos egy varangy Dolores Jane Umbridge?
 Természetesen és kizárólagosan xD

8. Kedvenc OTP-d a Harry Potter univerzumból?
 Lupin/Sirius

9. Kedvenc pizzafeltéted?
 Olaszos

10. Szereted Angliát?
 Nagyon és még jobban és felsőfok felett.

11. Szereted a sárkányokat? (Kérdi teljesen "ártatlan" arccal egy sunyi jégsárkány, aki Loki egyik barátja.)
 Kiskoromtól kezdve ^^ Van egy király könyvem is róluk. 


[hajnali fáradtság mérője: elfelejtettem kérdéseket írni... xD ]

Az én kérdéseim:

1. Van kedvenc, idegennyelven író fanfic-íród? Ha igen, kicsoda?

2. Te vagy a Doktor. Kit vennél fel útitársnak?

3. Szeretnél űrhajón utazni?

4. Hiszel abban, hogy az univerzumban van még valahol intelligens élet?

5. Kifejezed-e a külvilág felé, hogy benne vagy valamelyik fandomban? Ha igen, hogyan?

6. Szoktál CMV-ket nézni? Van kedvenced?

7. Szoktál álmodni azokról a karakterekről, filmekről, animékről, amikkel éppen foglalkozol?

8. Lehetőséget kapsz arra, hogy átírj egy forgatókönyvet. Melyiket írnád át, és hogyan?

9. Egyszerre feltűnik az ajtódban az általad legjobban szeretett karakter. Ki az?

10. Tizedik kérdés? Ilyen szolgáltatás nincs Oroszországban, da? *J*

11. Hiszel az online-szótáraknak? Okoztak már problémát számodra?





Kiknek küldöm: Most az egyszerűség kedvéért mindenkinek :D

9 megjegyzés:

  1. Élnék a lehetőséggel, és szeretnék kérni egy Stucky-t, ha egy mód van rá! :)

    VálaszTörlés
  2. *széles vigyorral integet* Helló, és dupla gratula neked, meg a blogodnak! :)
    Én kérnék szépen egggggy... öhm... Loki/Sherlockot ha nem baj. ^^ (Imádom azt a párost is. :3)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *visszacsápol* Köszönöm!
      Igyekezni fogok vele :D

      Törlés
  3. Utólag visszanézve nem volt olyan vészes dolog ez az érettségi (mondjuk a Magyarország a második világháborúban témára olyan riadt fejet vágtam, hogy még a tanárnőt is megijesztettem, aztán maxpontos lett a szóbelim, Babitscsal eljátszottam ugyanezt), előre nem kell stresszelni rá, elég aznap. xD *mondja az, aki szétbőgte a fejét a matek után, aztán a tanárnak is majdnem pityegett egy sort, amikor meglett a négyes*
    Az angolról csak annyit tudok nyilatkozni, hogy idén pofátlan volt, ahogy hallottam.

    És hová jössz Ausztriában? ^^

    Nem tudom, hogy a te találatod a betegebb, vagy az Ice/hűtőszekrény... ami amúgy Sve hűtője volt. x"D

    Válaszolok a kérdéseidre is. ^^


    1. Van kedvenc, idegennyelven író fanfic-íród? Ha igen, kicsoda?
    Most éppen nincs, rég olvastam már angolul. A német ficek meg botrányosak.

    2. Te vagy a Doktor. Kit vennél fel útitársnak?
    Hmm... a szerelmemet. xD Ha már a Doktor minden útitársával smárol. xD
    Na most mit gondolhatsz rólam... xD
    De amúgy akármelyik barátomat szívesen magammal vinném. Te kit vennél magad mellé?

    3. Szeretnél űrhajón utazni?
    Egyelőre még nincs tervbe véve. Nem bírom a zárt tereket és a bizonytalan talajt.

    4. Hiszel abban, hogy az univerzumban van még valahol intelligens élet?
    Kell hogy legyen, túl kicsik vagyunk és túl nagy ahhoz az univerzum, hogy egyedül legyünk. Olvastad a Titán szirénjeit? Remélem, nem úgy van, mint ott. xD

    5. Kifejezed-e a külvilág felé, hogy benne vagy valamelyik fandomban? Ha igen, hogyan?
    Rendszeresen szeretetteljes szavakkal illetem Roderichet, amikor lekésem a csatlakozást Weißenbachban. Tegnap zuhogott az eső, és másfél órát csücsültem a templomban csurom vizesen a buszra várva, ott legalább nem volt olyan hideg. Vagy csak én akklimatizálódtam.
    Amúgy mindig vigyorogni szoktam, ha egy hetás sztereotípia igazolódik vagy megcáfolódik.

    6. Szoktál CMV-ket nézni? Van kedvenced?
    https://www.youtube.com/watch?v=hm89wLUMZ9c Ez zseniális, nem tudom már, hányszor láttam.
    https://www.youtube.com/watch?v=25WdexB4fuk&list=PLC44F1F7D437734EE ez meg gyilkos. xD Meg múltkor találtam egyet a Die Prinzen: Deutschland című számára és kifeküdtem. xD

    7. Szoktál álmodni azokról a karakterekről, filmekről, animékről, amikkel éppen foglalkozol?
    Ha HP-set álmodok, valahogy mindig én leszek Harry. A Hetával és a Magival még viszont nem nagyon álmodtam, vagy ha igen, akkor elfelejtettem.

    8. Lehetőséget kapsz arra, hogy átírj egy forgatókönyvet. Melyiket írnád át, és hogyan?
    Caspian herceg. MINEK BELE A SUSAN/CASPIAN?! *kívülről fújja a könyveket, és még mindig nem érti*
    Most nincs jobb ötletem.

    9. Egyszerre feltűnik az ajtódban az általad legjobban szeretett karakter. Ki az?
    Eine gute Frage, vacillálok Tino, Roderich, Morgiana és Titus között, de Remust is sok szeretettel várnám.

    10. Tizedik kérdés? Ilyen szolgáltatás nincs Oroszországban, da? *J*
    Kyllä. :3

    11. Hiszel az online-szótáraknak? Okoztak már problémát számodra?
    Mivel nem fogok magammal cipelni kismillió könyvet, kénytelen vagyok. xD Az SZTE szótárait szoktam használni, azok jók, csak menj el a sok szinonima között. :D
    Meg múltkor találtam német egynyelű szótárat. *.* Belenéztem a manuálisba, ugyanazok voltak a szócikkek, szóval megbízható. x3


    Isten éltesse a blogodat! :3
    Nem tudom, hogy állsz ezekhez a párosokhoz, de szívesen olvasnék tőled RusFint vagy SphinTitet. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ybbs-be megyek, ha minden igaz ^^

      Az Ice/hűtőszekrény furcsa volt, az meg még furcsább, hogy hány különböző írásban hivatkoznak rá xD

      Azt hiszem én is az egyetlen élő és lélegző barátomat kapnám fel.
      A Titán szirénjei? Hm, ezt még biztosan nem
      Ez az első CMV valami zseniális, ezt eddig miért is nem láttam? A második pedig azonnal feldobta az eléggé lapos napomat :D

      Köszönöm :3
      RusFint szívesebben írok, ha megfelel, az valahogy közelebb van hozzám [újra kéne nézni a komplett Magit.]

      Törlés
    2. Biztos nagyon szép lesz. ^^ Ott még nem jártam.
      És hány fanart van róluk! Tiszta otp-nek való. x"D

      Oké, tökéletes. :3

      Törlés
  4. Szia, én is élnék ezzel, szóval szabad tudnom, hogy állsz Sam/Gabriel párossal? :3 De, hogyha sehogy akkor valami Destiel fluff valami is tökéletes lenne~ ouo Egyébként én így idepofátlankodtam, szóval elnézést. ouo"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a páros már elég régóta kísért, csak ötletem nem volt rá... De hála az iskolának, most már lesz hittan ihletforrásnak, meg tizedannyi idő, szóval ha lassan is, de meglesz valamelyik :) Nincs miért ^^ Örülök, hogy kértél

      Törlés