2013. október 20., vasárnap

Az én uram, Mycroft

Fandom: Sherlock
Páros: Mycroft x ?
Műfaj: fluff, humor
Figyelmeztetések: ne öld meg az írót utána!
Megjegyzések: Hát... Ki lehet vajon az a ? ? A végén majd minden kiderül... [mad grin]




Mycroft Holmes maga az angol kormány, és bizton állíthatom, hogy nálam jobban senki sem ismeri. Mindenhová elkísérem, és már-már úgy érzem néha, hogy nélkülem nem tudna létezni. Sosem hagy otthon, vele kell mennem állandó jelleggel, mintha valami jótündér lennék, aki szerencsét hoz.
Szeretem a lényéből áradó arisztokratikus felsőbbrendűséget, amit az összes szava, és mozdulata kifejezésre juttat.
Az ujjai... Egy művész ujjai. Szeretem ha megérint velük, ha maguk közé fognak, szorítanak, végigszántanak rajtam. Az érintései olyanok, akár a titkos szeretőé a nyilvánosság előtt; titkoltan gyengéd, avatatlan szemek nem is vehetik észre. Én viszont érzem.
Az ő társaságában jó minden. Csak úgy ülni a Diogenes klubban, utazni abban a hatalmas, fekete autóban, sétálni az esőben... Csak egyet nem szeretek. Az éjszakák egyszerűen rémesek vele. Kiborít, hogy engem csak úgy lenthagy a bejárat mellett, mint valami kutyát... Pedig én ennél azért többet érdemelnék, vagy nem? Hiszen hű társa vagyok, őrzője legféltettebb titkainak és  élete minden apró pillanatának. Évek óta it vagyok vele, és hagyom, hogy ha kell, rámnehezkedjen, és tartom helyette az élet súlyát; segítek neki, mert ő Mycroft Holmes, az én uram és gazdám. Az egyetlen, aki védelme érdekében még a villámot is örömmel fognám fel...
.
.
.
Örömmel tölt el, hogy az esernyője lehetek jóban-rosszban, míg csak el nem dob engem - de nem fog, mert szeret. És csak egyszer lássam meg azokat a tökéletes ujjait más nyélen...!

2 megjegyzés:

  1. NEEEEEEE! XDDDDD
    Annyira kiütött! A harmadik bekezdésnél helyre kattant minden, és leestem a székről. (Mostanában túl sokat tanyálok le a székről. Kéne vennem egy biztonságosabbat.) A vége meg... Nyehhehe! xDDDDD
    Ennek a kritikának se füle, se farka, de remélem érted a lényeget azért. :D

    VálaszTörlés
  2. *felsegít* A történetnek sem volt, úgyhogy tökéletesen összeillenek xD
    köszönöm a kommentet, és bocsáss meg, hogy ilyen későn reagáltam rá - nagyon jólesett, csak hát én meg a gyorsaság...

    VálaszTörlés